Veelgestelde vragen webshop

Bestelling

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Het wijzigen van een reeds geplaatste order is via onze website niet mogelijk. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via +31(0)488 470 490, of via mail surveylaser@boels.com. 

Kan ik het adres van mijn geplaatste bestelling wijzigen?
Het wijzigen van het verzend- of factuuradres van een reeds geplaatste order is via onze website niet mogelijk. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via +31(0)488 470 490 of via mail surveylaser@boels.com. 

Kan ik een bestelling annuleren?
Uw order wordt bij ontvangst direct in behandeling genomen. Daarom is het annuleren van een geplaatste order via onze website niet mogelijk. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via +31(0)488 470 490 of via mail surveylaser@boels.com. Indien de order al is verzonden is het niet meer mogelijk om de order te annuleren.

Ondanks mijn annulering heb ik de bestelling toch ontvangen?
Annuleren is mogelijk tot het moment dat uw pakket wordt verstuurd. Daar uw order bij ontvangst direct in behandeling wordt genomen, is het mogelijk dat het verzenden van uw order en de annulering van de order elkaar kruisen. In dat geval informeren wij u over de wijze van retournering van de goederen.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Boels Survey & Laser?
Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Mogelijk is het door u bestelde product niet meer leverbaar. Uiteraard proberen wij u tijdig hierover te informeren en u een alternatief te bieden. Neem bij vragen contact met ons op via +31(0)488 470 490 of surveylaser@boels.com. Mocht u de bestelling online hebben betaald, dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk overmaken naar uw bankrekening.

Mijn bestelling is geannuleerd door Boels Survey & Laser. Krijg ik automatisch een nieuw artikel toegestuurd?
Bij annulering informeren wij u tijdig en trachten wij u een alternatief te bieden. Wij sturen niet automatisch een vervangend artikel.

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?
Wij streven ernaar om het openstaande bedrag binnen 5 dagen terug te boeken. Mocht het zo zijn dat u al artikelen heeft ontvangen, dan geldt de termijn van 5 dagen, nadat wij de goederen onbeschadigd en in originele verpakking retour hebben ontvangen.

Neemt Boels Survey & Laser oude instrumenten in?
Oude en eventueel defecte instrumenten kunnen worden ingeruild bij de aanschaf van een nieuw apparaat. Wij taxeren geheel vrijblijvend uw oude apparatuur. Maak hiervoor een afspraak via +31(0)488 470 490 of via mail surveylaser@boels.com. 

Bezorging

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?
U kunt uw bestelling laten bezorgen in alle landen waar Boels actief is. Wilt u buiten deze landen iets laten bezorgen, neem dan vooraf contact met ons op via +31(0)488 470 490 of via mail surveylaser@boels.com. 

Wat zijn de verzendkosten?
Voor levering binnen Nederland worden de onderstaande verzendkosten berekend:

< 5 kg pakket € 16,75
> 5 kg pakket € 28,50

Pallet- of lengtevracht geleverd in Nederland € 70,00

Voor levering in België en Duitsland gelden de volgende verzendkosten:

< 5 kg pakket € 24,50
> 5 kg pakket € 41,50

Pallet- of lengtevracht geleverd in België  € 103,00

Overige landen op aanvraag. 

Bel mij terug
{{error}}