Retourbeleid Webshop
Retourneren en Ruilen
Hoe kan ik één of meerdere artikelen retourneren?
Meld uw retournering bij onze klantenservice via +31(0)488 470 490 of surveylaser@boels.com. Wij verstrekken u een RMA-nummer en een retourformulier. Vermeld dit RMA-nummer samen met de adressering op het pakket. Voeg het ingevulde retourformulier toe aan het pakket. Verzend het pakket per post of breng het naar het door onze klantenservice aangegeven afgifte filiaal. U wordt binnen 7 dagen na ontvangst gecontacteerd omtrent de verdere afhandeling.
Waar kan ik mijn artikel(en) voor retour afgeven?
Nadat u aan heeft gegeven artikelen retour te willen sturen, ontvangt u van ons het retouradres en/of het adres van een Boels-filiaal bij u in de buurt. Wilt u het pakket afgeven in het Boels-filiaal, doe dit dan ook alleen in het aangegeven filiaal.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Op vrijwel alle producten geldt een zichttermijn van 14 dagen na de ontvangst van de bestelling. U heeft een periode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het artikel te retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde artikelen, speciaal voor u bestelde artikelen of aangebroken verbruiksartikelen.
Indien u gebruik maakt van de afkoelingsperiode worden er geen kosten in rekening gebracht tenzij het product beschadigd, incompleet of zonder de originele doos door ons ontvangen wordt. De kosten voor het retoursturen dient u wel zelf te betalen. Wanneer u een artikel wenst te retourneren binnen de zichttermijn, dient u via onze klantenservice een retourmelding te plaatsen. Wij verstrekken u een RMA-nummer en een retourformulier. Vermeld dit RMA-nummer samen met de adressering op het pakket. Voeg het ingevulde retourformulier toe aan het pakket. Verzend het pakket of breng het naar het door onze klantenservice aangegeven Boels-filiaal. U wordt binnen 7 dagen na ontvangst gecontacteerd omtrent de verdere afhandeling.
Wij streven ernaar om het factuurbedrag binnen 5 werkdagen over te maken op uw rekening, maar wordt zeker binnen 30 dagen voldaan. Dit geldt enkel mits de producten compleet, onbeschadigd en in een originele verpakking retour ontvangen zijn. Verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed. Bij het ontbreken van de originele verpakking, accessoires of het constateren van schade, wordt 15% van het factuurbedrag ingehouden ter compensatie van de waardedaling van het betreffende artikel. Wanneer blijkt dat de schade niet gecompenseerd kan worden door met het inhouden van 15%, staan wij vrij om een groter percentage in te houden op het uit te keren bedrag of de retourzending niet te accepteren. Behandel de producten daarom met respect en voorkom onkosten!